Plany contentowe
Dostarczamy zoptymalizowane plany contentowe, które umożliwiają samodzielne tworzenie treści, która skutecznie pozycjonuje. Wspieramy firmy i wewnętrzne działy marketingu za pomocą analiz i schematów, które pozwolą na uzyskanie większych zasięgów!
Jeśli plany contentowe,
to z Contento!
Przed dokonaniem audytu nierzadko spotykamy się ze zdziwieniem Klienta: dlaczego moja treść nie pozycjonuje? W 90% przypadków kluczem jest jej odpowiednie przygotowanie, czyli wykonanie schematu SEO określanego jako plan contentowy.
Działania contentowe charakteryzują się bardzo wysoką skutecznością, ale tylko wtedy, gdy copywriting poprzedza optymalizacja i gruntowny reserach. Wykonujemy plany contentowe, które mogą stanowić świetne wsparcie dla wewnętrznych działów marketingu firmy. Opracowujemy content plany, których wytyczne bezpośrednio przełożą się na dotarcie do właściwych Klientów!
Zleć nam plany contentowe. My zajmiemy się resztą
Skuteczne działania contentowe wymagają analiz i strategii. Ze wsparciem Contento można pominąć ten krok. Dostarczamy content plany, które pozwolą wycisnąć ze strony jak najwięcej i pomóc firmie w zdobyciu nowych Klientów.
Plany contentowe
Przygotowujemy zoptymalizowane content plany, które pomogą w stworzeniu skutecznej treści SEO
Zewnętrzny
marketing
Współpracujemy jako zewnętrzny dział marketingu firmy
Konsultacje
copywriterskie
Zapewniamy wsparcie na każdym etapie, także przy wdrożeniu
Koniec z treścią, która
nie przekłada się na wyniki!
Nieodpowiednio przygotowana treść, która jest publikowana np. stronie głównej czy na blogu, może wyrządzić wiele szkody. Nie tylko zniechęci Klienta, 'wyciągając’ go z lejka sprzedażowego, ale nie wykorzysta potencjału zasięgów w wynikach wyszukiwania. Wiemy doskonale, że treść powinna być odpowiednio zaplanowana tak, aby skutecznie pozycjonowała, przyciągajac nowych Klientów.
Nasze plany contentowe. przygotowujemy w oparciu o dokładną analizę strony i kontekstu biznesowego. Poznajemy konkurencję, mocne i słabe walory, aby przekuć je na sukces firmy. Dzięki opracowanym przez nas planom contentowym dział marketingu firmy samodzielnie może tworzyć treści, które zajmują dobre miejsca w wyszukiwarce lub zlecić opracowanie dowolnej agencji bądź freelancerom. Plany contentowe w naszym wydaniu to pełna skuteczność przy maksimum elastyczności!
Copywriting - Widoczność firmy w sieci
Plany contentowe dla firm -
wyższa jakość treści
Proces przygotowania content planu zaczyna się od analizy strony i konkurencji. Przeprowadzamy zaawanasowane badania witryny zarówno pod względem technicznym, jak i merytorycznym. Opieramy nasze plany contentowe na znalezionych punktach przewagi nad konkurencją.
Wszystkie aspekty są na bieżąco konsultowane. Zdarza się, że na tym etapie również docieramy do ciekawych informacji (zob. badania rynku, badania społeczne), którymi dzielimy się z Klientem.
Przygotowanie planu contentowego obejmuje sprawdzenie, czy istnieją obszary, które jeszcze nie są w ogóle zagospodarowane treścią, a które są dobrze dopracowane przez Twoją konkurencję. Weryfikujemy stopień zagospodarowania treści i występujące różnice. Wyróżniamy obszary, które szczególnie zasługują na uwagę, które powinny być pokryte tematycznie jak najszybciej. Każdy content plan zawiera również szereg propozycji, uwzględniających różne metody i techniki.
Zbadanie słów kluczowych strony i witryn konkurencji ma ogromne znaczenie dla projektowania planu treści. Dzięki temu nie trzeba zajmować się niczym innym, jak tylko stworzeniem własnej treści i zastosowaniem wytycznych z otrzymanej listy. Gotowy plan contentowy jest pełnym, kompletnym schemat, z którego korzystać może inna agencja copywriterska, z którą firma współpracuje, albo wewnętrzny dział marketingu internetowego firmy!
Współpracujemy z najlepszymi
Wszystkie plany contentowe dla stron wykonujemy przy użyciu sprawdzonych narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy przebadać szereg czynników i znaleźć najlepsze obszary do zagospodarowania content marketingiem. W przeciwieństwie do metod intuicyjnych przy tym sposobie zyskujemy powtarzalność i sprawdzalność. Gwarantujemy, że tworząc treści przy użyciu dostarczonych content planów znacznie polepszy się wyniki swojej witryny lub sklepu pod kątem pozycji w wyszukiwarce na określone zapytania. Najczęściej używamy poniższych programów:
Wiesz już, jak możemy Ci pomóc?
Świadczymy usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz organizacji publicznych. Jesteśmy pewni, że możemy Państwu pomóc – copywriting to te usługi, które stanowią naszą specjalność. Zachęcamy do kontaktu już teraz!
Plany contentowe mają ułatwić firmie proces tworzenia treści, która konwertuje. Poniżej piszemy o tym, jak zrealizować tę misję, podając konkrety z naszej działki, a także pisząc ogólnie o tworzeniu planów contentowych.
Nadrzędny cel, jaki mają plany content marketingowe, to wsparcie firmy w zakresie tworzenia treści. Z usługi przygotowania content planów korzystają zarówno małe, jak i duże firmy, które otrzymują w ten sposób instrukcję, jak tworzyć treści, które pozycjonują. Możemy dostarczyć schematy treści jednorazowo, współpracując akordowo, możemy także rozliczać się miesięcznie, stając się zewnętrznym działem analiz marketingowych firmy. W każdym wariancie Klient otrzymuje rzetelne wsparcie, jasne wytyczne dla zespołu, które pozwalają na tworzenie skuteczniejszego contentu, niż do tej pory!
Plany content marketingowe, zwane również konten planami, stanowią kluczowy element strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Obejmują one zdefiniowane cele, treści oraz kanały komunikacji, mające na celu skuteczne osiągnięcie założonych rezultatów. Plany te uwzględniają działania contentowe, które są integralnym składnikiem strategii marketingowej opartej na dostarczaniu wartościowego i atrakcyjnego dla odbiorcy contentu. Działania contentowe w ramach planów content marketingowych mają na celu dostarczenie treści o wysokiej jakości i zgodnej z oczekiwaniami grupy docelowej. Treści te są zoptymalizowane zgodnie z założeniami SEO plan, co przyczynia się do zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, a tym samym do zwiększenia ruchu na stronie internetowej. Skuteczność planów content marketingowych mierzy się w ilości i jakości konwersji. Konwersje to zamierzone działania użytkowników na stronie, takie jak zakupy, wypełnienie formularzy czy subskrypcja newslettera. Mierzalność osiąganych konwersji wynika z precyzyjnie opracowanych celów i wskaźników wydajności, które uwzględnia przygotowany przez nas konten plan. Analiza tych wskaźników pozwala na ocenę skuteczności działań contentowych i ich wpływu na osiągane rezultaty, co umożliwia dostosowanie strategii marketingowej i dalsze doskonalenie planów content marketingowych.
Plany contentowe, nazywane również konten planami, reprezentują strukturalne i zorganizowane strategie opracowywane przez agencję marketingową, które skupiają się na efektywnym wykorzystaniu treści online.
Konten plany określają cele, typy treści, kanały dystrybucji oraz harmonogram publikacji, mające na celu zwiększenie widoczności i skuteczności działań marketingowych firmy w internecie. Bezpośrednio związane są i wynikają z przeprowadzonego researchu strony internetowej, analizy firmy i konkurencji, a także audytu SEO. Content plany definiują kluczowe elementy treściowe, które mają być opracowane i dostarczone na platformy online, takie jak strona internetowa, blog, media społecznościowe itp. Poprzez precyzyjne określenie tematyki, formy oraz dźwięku komunikacyjnego, plany te wspierają spójność przekazu i identyfikację marki.
Odpowiednie wdrożenie planów contentowych skutkuje lepszą optymalizacją strony internetowej i działań marketingowych przedsiębiorstwa. Integracja przemyślanych strategii treści w ramach konten planu z wyszukiwarkowymi strategiami SEO pozwala na zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Poprzez wykorzystanie kluczowych słów, optymalizację treści oraz zastosowanie właściwych tagów i metaopisów, agencja marketingowa wdraża plany contentowe w celu usprawnienia pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwarki.
Ponadto, konten plany uwzględniają treści mające na celu angażowanie odbiorców i budowanie ich zaufania do marki. Odpowiednio dostarczona i dopasowana treść wpływa na wzrost zaangażowania użytkowników oraz konwersji, co z kolei wspiera efektywność działań marketingowych firmy. Dzięki systematycznemu monitorowaniu i analizie wyników implementowanych działań contentowych, agencja marketingowa jest w stanie dostosować konten plany, co przyczynia się do ciągłego doskonalenia strategii marketingowych i osiągania lepszych rezultatów.
Co można zyskać dzięki
planom contentowym?
Inwestując w plany contentowe, firma otrzymuje klucz do drzwi skutecznego marketingu online bez konieczności ponoszenia stałych wydatków. Content plany to strategiczne mapy treści, które podnoszą widoczność, angażują odbiorców i przekładają się na wzrost konwersji sprawiając, że zespół marketingowy firmy działa skuteczniej.
Plany contentowe z naciskiem na efekty
Tworzenie content planu
krok po kroku
Wszystko zaczyna się od analizy. Content plany marketingowe tworzone są na podstawie gruntownego researchu rynku, strony internetowej firmy i głównej konkurencji. Za konkurencję przyjmujemy nie tylko wskazane przez Klienta przedsiębiorstwa, ale także samodzielnie wyprowadzone rezultaty z analizy w wynikach wyszukiwania.
Rozpoczynając od rynku, identyfikujemy trendy, preferencje i potrzeby odbiorców, co pozwala lepiej zrozumieć, jakie treści mogą zainteresować i angażować potencjalnych klientów. Analiza konkurencji jest niezwykle istotna, umożliwiając zidentyfikowanie mocnych i słabych stron innych graczy na rynku, co pozwala na lepsze dopasowanie własnych treści i wyróżnienie się na tle konkurencji.
Cały proces analizy jest niezbędny do wypracowania efektywnego content planu, ponieważ pozwala na świadome dostosowanie strategii contentowej do realnych potrzeb rynku.
Drugim etapem naszych prac jest analiza pokrycia tematycznego i wartości merytorycznej. Kluczową czynnością jest identyfikacja luk contentowych. To przestrzeń, która nie jest tematycznie zagospodarowana przez Klienta, dla którego pracujemy, jednak jest dobrze wykorzystana przez jego konkurencję. Sprawdzamy różne obszary tematyczne także pod kątem potencjału na konwersje, specyfiki rynku i odbiorców. Content plan zawsze musi uwzględniać tworzenie treści, która ma wysoką wartość merytoryczną i jak najlepiej rankuje. Dzięki tej analizie możliwe jest lepsze dopasowanie treści do potrzeb użytkowników i zaplanowanie różnorodnych publikacji, które skutecznie zaspokoją zainteresowania i oczekiwania docelowej grupy odbiorców.
Przygotowanie schematu treści, czyli trzeci i główny etap tworzenia content planów, polega na wykorzystaniu wszystkich pozyskanych danych w praktyce. Określamy, jakie treści będą tworzone, tworzymy schematy, które uwzględniają nagłówki, multimedia, listy wypunktowane, akapity, a także linkowanie zewnętrzne, wewnętrzne, słowa kluczowe, styl i narrację. Na podstawie wcześniejszych analiz proponujemy też częstotliwość i sposób dystrybucji treści. Schemat pomaga zorganizować i wdrożyć spójną i efektywną strategię komunikacyjną.
W Contento plany contentowe dodatkowo wzbogacone są listą uwzględniającą pozostałe słowa kluczowe, z których zrezygnowaliśmy w procesie przygotowywania schematów. W przyszłości na potrzeby innych kampanii mogą być one jednak istotne dla firmy. Opracowujemy także przydatne wskazówki tak, aby wszystkie wnioski naszego badania trafiły do Klienta.
Content plan jest gotowy i przekazywany firmie. Cały czas jednak jesteśmy do dyspozycji Klienta, gdyby pojawiły sie jakiekolwiek pytania bądź potrzeba wsparcia!
Copywriting SEO -
optymalizacja treści
Content plan to nieocenione wsparcie dla każdej firmy. Stworzone schematy treści zawierające wszystkie potrzebne informacje na podstawie gruntownego researchu pomogą w opracowywaniu i dystrybucji treści online. Przygotowanie contentu na podstawie otrzymanego content planu pozwala na dostarczanie treści lepiej dopasowanych do potrzeb klientów. Content plan umożliwia świadome dostosowywanie strategii i działań, co w efekcie prowadzi do zwiększenia konwersji, zaufania klientów i osiągania celów biznesowych.
- Analiza obecnej działalności
- Analiza targetu i otoczenia
- Usystematyzowanie treści
- Optymalizacja działań marketingowych
- Wskazówki link building
- Wskazówki słowa kluczowe
- Wskazówki contentowe
- Wyższa konwersja
- Zwiększanie zasięgów i współpraca zewnętrzna
- Bieżące raportowanie o postępach i zmianach
Plany contentowe
- z opracowaniem treści i bez - cennik *
Poniżej możesz zobaczyć przykładowe ceny planu contentowego. Przy tworzeniu oferty kierujemy się z jednej strony najczęściej spotykanymi potrzebami w zakresie objętościowym, z drugiej zaś okresem, w którym ma służyć dany plan. Nie realizujemy planów contentowych na czas powyżej roku, ponieważ w tak długim horyzoncie sytuacja może się zmienić (algorytmy Google, wyniki wyszukiwania, SERPy, tendencje rynkowe itd.). Każdy pakiet contentowy uwzględnia przeprowadzenie dokładnej analizy SEO przez specjalistę, analizę konkurencji i wszystkie opracowania (lista słów kluczowych, tematy, nagłówki), które wyszczególniliśmy w powyższych częściach oferty. Zobacz poniżej, który plan contentowy najbardziej przyda się Twojej stronie i skontaktuj się z nami celem ustalenia szczegółów.
Plany contentowe bez opracowania treści:
-
Podstawowy plan contentowy - 5 tematów 550
-
Plan contentowy kwartalny - 10 tematów 990
-
Plan contentowy półroczny - 20 tematów 1890
-
Rozwinięty plan contentowy - 50 tematów 3590
Plany contentowe z opracowaniem treści:
-
Plan contentowy z 5 artykułami ~1100
-
Plan contentowy z 12 artykułami ~2400
-
Plan contentowy z 24 artykułami ~4600
-
Plan contentowy z ponad 50 artykułami do negocjacji
* Wszystkie działania naszej agencji, które są związane z planowaniem treści, wyceniane są indywidualnie. Podane ceny mają charakter przybliżony i służą one odzwierciedleniu ramowych zakresów ogólnych, ale nie wyrażają stałej wysokości opłaty za usługi. Koszt planu contentowego (z treści lub bez) uzależniony jest bowiem od wielu innych czynników. Powyższe ceny mają więc charakter przede wszystkim orientacyjny. Na ostateczną cenę wpływa tematyka, poziom merytoryczny, charakter współpracy (obecnym Klientom przysługują rabaty), obszerność projektu, jak również to, czy podejmowana współpraca obejmuje dostarczenie treści, czy tylko stworzenie planu.
Podane ceny są cenami netto, do których trzeba doliczyć 23% VAT. Agencja Contento wystawia pełne faktury VAT. Jesteśmy czynnym płatnikiem podatku VAT. Treść niniejszego cennika nie stanowi oferty w rozumieniu prawa handlowego.
Dobry content plan powinien zawierać wytyczny dotyczące rozwoju treści na stronie. Często się zdarza, że publikowane wpisy nie odnoszą większej popularności tak, jak planujemy. Te wytyczne będą zawierały informacje, które to zmienią.
Jesteśmy w stanie przygotować kompletną listę tematów zalecanych do poruszenia – np. w sekcji bloga strony lub innej. W zależności od ustaleń horyzont czasowy może być różny. Rekomendujemy wybór przygotowania dwunastomiesięcznego content planu.
Nagłówki (H1, H2, H3, H4), ich struktura, treść, częstotliwość i sposób rozmieszczenia w dużym stopniu determinują to, czy finalny tekst będzie wpływał na SEO. Jesteśmy jedyną agencją copywriterską w Polsce, która opracowuje content plany z propozycjami gotowych nagłówków.
Na jakie frazy pozycjonować stronę? Jakie słowa kluczowe zawrzeć w jednym artykule, aby nie mieszały się z pozycjonowaniem innej podstrony? Decydując się na zakup planu contentowego nie musisz zadawać sobie poniższych pytań – zrobimy za Ciebie badanie kluczowych fraz!
Co otrzymuję,
wybierając content plan?
Każdy plan contentowy jest przygotowywany indywidualnie na zamówienie. W zależności od potrzeb i charakteru zgłaszanej strony będzie on bardziej nastawiony na analizę dotychczasowego sposobu wykorzystania treści (i przyczyn braku ich sukcesów) lub na dalszą kreację. W każdym przypadku podpowiadamy, w jaki sposób warto podejść do rozwoju poszczególnych sekcji contentowych witryny, np. bloga. Chętnie dzielimy się wiedzą i doradzamy, jaką dobrać narrację do danego profilu działalności i jak komunikować się z odbiorcami. Jednak głównymi elementami składowymi każdego realizowanego przez naszą agencję planu contentowego są poniższe cztery części:
Plany contentowe
- najczęściej zadawane pytania
Content plan, nazywany również planem kontentu, to strukturalne opracowanie planów contentowych, które definiuje strategię tworzenia i publikowania treści w danym projekcie lub przedsięwzięciu. To kompleksowy plan, który skupia się na zdefiniowaniu co to jest content plan oraz jakie cele ma spełniać. Określa, jakie treści zostaną opracowane, kiedy zostaną opublikowane, jakie mają być ich cechy charakterystyczne i jakie przekazy powinny zawierać. Jest jak mapowanie w czasie treści, które pomaga w zorganizowaniu procesu tworzenia i dystrybucji treści w sposób spójny i efektywny. Zastanawiając się, co to jest content plan, trzeba odpowiedzieć na pytanie, z czego się składa i jakie elementy obejmuje. Kontent plany składają się przede wszystkim z analiz SEO, zawierają dokładne schematy treści, informacje takie jak tematyka treści, słowa kluczowe, struktura artykułów czy postów, a także daty publikacji. To również sposób na skomponowanie treści w ramach spójnej narracji, której celem jest przyciągnięcie uwagi i zainteresowania docelowej grupy odbiorców. Skuteczny schemat treści ułatwia skomponowanie spójnej narracji w ramach strategii marketingowej. Dzięki niemu można uniknąć chaotycznego podejścia do tworzenia treści i zapewnić spójność komunikatu, co jest kluczowe dla skutecznej komunikacji z grupą odbiorców.
Plany contentowe pozwalają również na monitorowanie postępów i efektywności działań contentowych, co jest istotne dla procesu optymalizacji strategii. Umożliwiają dostosowywanie działań w oparciu o uzyskane wyniki i reakcje odbiorców. W skrócie, content plan to zaplanowany z góry, strukturalny schemat treści, który usprawnia proces tworzenia i publikowania treści, a także umożliwia efektywną kontrolę i optymalizację strategii marketingowej. To nieodłączny element skutecznej strategii content marketingowej, który wpływa na osiągnięcie założonych celów biznesowych.
Plany treści (content-plany) zapewniają profesjonalne przygotowanie do tworzenia contentu na stronę internetową. To rzetelny konspekt poprzedzony analizą SEO. Stworzony dokument ma kształt podobny do tego, który przekazywany jest specjalistycznym copywriterom przez nasz dział analityki i pozycjonowania w celu opracowania treści, które najlepiej wpłyną na widoczność i konwersję. Inaczej mówiąc, content plan jest pewnego rodzaju rozpiską od A do Z, co powinno być zawarte w tekście, aby przyniósł pożądane rezultaty dla procesu pozycjonowania strony.
Plan contentowy, znany też jako kontent plan, odgrywa kluczową rolę w strategii działań contentowych mających na celu zwiększenie widoczności strony firmowej. To strukturalnie opracowany plan działań, obejmujący harmonogram i koncepcje tematyczne. Poprzez odpowiednie plany contentowe, firma może skutecznie zarządzać tworzeniem i publikacją treści, co wpływa na lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania. Plan contentowy pomaga w zdefiniowaniu celów działań contentowych oraz określeniu docelowej grupy odbiorców. Jest to strategia, która uwzględnia różnorodność treści, odpowiadając na potrzeby i zainteresowania potencjalnych użytkowników strony. Dobry konten plan sprawia, że możliwe staje się skuteczne ukierunkowanie działań contentowych na luki contentowe. Luka contentowa to obszar szczególnie wymagający pokrycia tematycznego, zakres tematyczny, który w porównaniu do konkurencji nie jest rozwinięty na stronie firmy. Tym samym dobry plan content przekłada się na wzrost zainteresowania i ruchu na stronie. Działania contentowe oparte na starannie opracowanym kontent planie są spójne i ukierunkowane na osiągnięcie wyznaczonych celów. Poprawiają one widoczność strony w wynikach wyszukiwania poprzez zastosowanie odpowiednich słów kluczowych oraz dostosowanie treści do algorytmów wyszukiwarki. W ten sposób strona internetowa firmy stanie się bardziej atrakcyjna dla wyszukiwarek, co wpływa na jej lepszą pozycję i widoczność, a w konsekwencji na wzrost ruchu i zainteresowania użytkowników.
Gwarantujemy, że w Contento robimy wszystko, aby usługi optymalizacji i marketingu były z jak największą korzyścią. Świadczą o tym dane i wyniki, które prezentujemy. Jeżeli szukają Państwo firmy marketingowej, która opracuje rzetelne content plany, zachęcamy do kontaktu już teraz!
Zdecydowanie tak. Każdy nasz kontent plan ułatwia dalsze prace zarówno użytkownikom indywidualnym, jak i profesjonalnym działom marketingu firmy. Opracowywane plany contentowe są kluczowym narzędziem ułatwiającym samodzielne tworzenie treści SEO na stronach. SEO plan, czyli plany contentowe, pozwalają na wyznaczenie struktury treści oraz słów kluczowych, które są istotne dla optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Dzięki nim proces redagowania treści staje się bardziej zorganizowany i efektywny. Odpowiednio przygotowany kontent plan jest jak dobrze skonstruowany schemat treści, ułatwiający właściwe wkomponowanie elementów SEO w teksty na stronie. To z kolei przekłada się na zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania.
Dzięki content planom każdy jest w stanie napisać treść samemu znacznie łatwiej, niż bez ich pomocy. W ten sposób unikniesz najważniejszych błędów: niepoprawnej optymalizacji, która powodowałaby brak efektów w pozycjonowaniu lub rezultaty odwrotne od zamierzonych. Wciąż jednak będziesz musiał skupić się na stylistyce, języku i walorach marketingowych tekstu. Z tego powodu polecamy zakup content planów wraz usługą copywriterską – w naszej bądź innej agencji.
Zastanawiając się, co to są plany contentowe, warto zwrócić uwagę na efekty, jakie mogą zapewnić. Content plan, inaczej plan kontentu, jest kluczowym narzędziem w strategii planów content marketingowych. Określa, jakie treści zostaną opracowane, kiedy zostaną opublikowane, jakie mają być ich cechy charakterystyczne i jakie przekazy powinny zawierać. Jest jak mapowanie w czasie treści, które pomaga w zorganizowaniu procesu tworzenia i dystrybucji treści w sposób spójny i efektywny. Efekty planów contentowych są wielopłaszczyznowe. Przede wszystkim pozwalają na skomponowanie treści w ramach spójnej narracji, co jest kluczowe dla przyciągnięcia uwagi i zainteresowania docelowej grupy odbiorców. Poprzez zastosowanie precyzyjnych treści zgodnych z założeniami strategii, content plany wpływają na zwiększenie efektywności działań content marketingowych. Są jak konten plan, który ułatwia zrozumienie, jak wykorzystać treści w celu osiągnięcia założonych celów biznesowych. Plany content marketingowe, opracowane zgodnie z założeniami content planów, pozwalają na mierzenie osiąganych rezultatów i dostosowywanie strategii w oparciu o te wyniki. To skuteczne narzędzie zarządzania, które usprawnia procesy, zwiększa widoczność marki i angażuje odbiorców. W skrócie, content plany to nieodłączny element skutecznej strategii content marketingowej, który ma kluczowy wpływ na osiągnięcie zamierzonych efektów biznesowych.
Czas przygotowania profesjonalnych content planów zależy od specyfiki zlecenia, strony źródłowej i branży, w której działa przedsiębiorca. Z reguły okres ten oscyluje w przedziale 5 – 14 dni roboczych dla content planów bez pisania tekstów. Wszystkie szczegółowe kwestie ustalimy indywidualnie tak, aby każda ze stron była zadowolona. Aby poznać szczegóły, po prostu wyślij do nas wiadomość!
Content plany wymagają poszerzonej analizy wewnętrznej (strona internetowa, branża i sektor, cele przedsiębiorcy, horyzont czasowy działania) i zewnętrznej (otoczenie rynkowe, trendy gospodarcze, zakres terytorialny działalności). Niezbędne jest również ustalenie grupy docelowej, jeśli nie została ona dotąd sprecyzowana.
Najwięcej informacji pozyskujemy jednak samodzielnie. Od Państwa wymagamy jedynie podstawowych danych w zależności od przedstawionych przez Państwa celów, jakie kontent plany ma realizować. Zachęcamy do bezpłatnej konsultacji marketingowej.
Zdecydowanie tak. W Contento jesteśmy otwarci zarówno na kompleksową, „klasyczną” współpracę w formie abonemantu, która zawierać może wszystkie formy wsparcia (content plany, copywriting, pozycjonowanie, social media), jak i pomoc punktową tylko w wybranym zakresie (np. przygotowanie planów pisania tekstów). Ty decydujesz, my chętnie poznamy szczegóły i doradzimy. W przypadku poszerzonej współpracy jesteśmy w stanie zaoferować jeszcze bardziej atrakcyjne warunki.
Poniżej możesz zobaczyć przykładowe ceny planu contentowego. Przy tworzeniu oferty kierujemy się z jednej strony najczęściej spotykanymi potrzebami w zakresie objętościowym, z drugiej zaś okresem, w którym ma służyć dany plan. Nie realizujemy planów contentowych na czas powyżej roku, ponieważ w tak długim horyzoncie sytuacja może się zmienić (algorytmy Google, wyniki wyszukiwania, SERPy, tendencje rynkowe itd.). Każdy pakiet contentowy uwzględnia przeprowadzenie dokładnej analizy SEO przez specjalistę, analizę konkurencji i wszystkie opracowania (lista słów kluczowych, tematy, nagłówki), które wyszczególniliśmy w powyższych częściach oferty. Zobacz poniżej, który plan contentowy najbardziej przyda się Twojej stronie i skontaktuj się z nami celem ustalenia szczegółów.
Strategia publikacji treści na stronie internetowej to obowiązek każdego developera, który chce, aby content wpływał na pozycjonowanie. Prezentowane plany contentowe są podstawą każdej strategii nastawionej na uzyskiwanie większego ruchu poprzez SEO content marketing. Nie bez powodu znane Ci serwisy mają tak wiele treści na stronie. Każdy kolejny update algorytmu wyszukiwarki Google coraz bardziej stawia na treść jako główny wyznacznik popularności witryny.
Plan contentowy to usługa, dzięki której nie musisz przejmować się tym, że tworzona treść „nie wypali”. Zadbamy o to, aby zaproponować takie tematy, które chwycą zasięgi za rogi. Dysponując profesjonalnym planem contentowym, masz przewagę nad większością swoich konkurentów biznesowych w internecie.
Zastanawiasz się, jaką agencję marketingową do tworzenia treści wybrać? Plany contentowe to jedna z naszych specjalizacji. Jako nieliczni oferujemy usługę przygotowania profesjonalnych planów, które tworzone są z myślą o SEO, jak i o aspektach marketingowych. Gwarantujemy najlepsze rezultaty dzięki dostosowaniu produktu pod wymagania współczesnych parametrów algorytmów wyszukiwarek. Z myślą o najwyższej skuteczności pracy nie zapominamy o aspektach marketingowych. Plany contentowe (content–plany), agencja copywriterska Contento, to usługa, która wyznacza Tobie kierunek dalszych działań. Do tworzenia artykułów możesz wykorzystać nas, inną agencję lub zaprzyjaźnionych copywriterów. Ty decydujesz, mając w ręku gotowe zespół wskazówek z wytycznymi pod pozycjonowanie. Z pewnością możemy pomóc też Twojej firmie. Jako agencja copywriterska z Torunia dostarczamy content plany Klientom z całej Polski, między innymi z Bydgoszczy, Poznania i Warszawy. Przekonaj się, co i ile może zrobić, wysyłając nam wiadomość!
Upewnij się, czy sprawdziłeś/-aś także pozostałe sekcje naszej strony. Poznasz tam wiele ciekawych informacji:
- Dlaczego Agencja Contento?
- Blog SEO Agencji Contento
- White Hat SEO – nasze sposoby pracy
- Wiedza – Słownik pojęć SEO/SEM/e-Marketing
- Kariera – Dołącz do nas!
- Regulamin.
Nawiguj tak, jak chcesz:
Plany contentowe - Agencja Contento - Spis treści:
Plany contentowe to tylko jedna z naszych propozycji dla firm.
Sprawdź także:
+48 844 700 731
Agencja Contento
Kozacka 13
87-100 Toruń
Przejdź do formularza kontaktowego