Opisy produktów

Unikalne opisy produktów są paliwem napędowym konwersji sklepu internetowego. Zwiększamy sprzedaż i widoczność w wynikach wyszukiwania. Realizujemy zamówienia hurtowe, jak i piszemy opisy dla firm, którym zależy na tym, by każde słowo wspierało ustalony branding.


Skuteczne opisy produktów,
dla sklepów internetowych

Treść wciąż należy do najważniejszych czynników wpływających na poziom konwersji. Jeśli konkurencja ma lepszą sprzedaż pomimo podobnych produktów i polityki cenowej, przyczyny mogą wynikać ze strategii marketingowej. Nikt nie chce czytać tego samego. Każdy produkt w sklepie internetowym powinien być opatrzony unikalnym opisem. 

Trafny, oryginalny i perswazyjny opis produktu jest jednym z głównych czynników wpływających konwersję sprzedażową. To również świetne pole do zawarcia kluczowych fraz, które zwiększą widoczność strony w internecie. Dobre opisy produktów to po prostu podstawa we współczesnym e-commerce. 

Zleć nam plany contentowe. My zajmiemy się resztą

Skuteczny marketing e-commerce nie istnieje bez autentycznych, perswazyjnych opisów produktów. Ze wsparciem Contento można mieć pewność wzrostu konwersji. Dostarczamy opisy produktów i kategorii, które realnie przekładają się na lepsze wyniki i pomagają w zdobyciu nowych Klientów.

Agencja copywriterska Contento content-plan plany contentowe

Opisy produktów

Dostarczamy kreatywnie przygotowane opisy produktów dla różnych branż. Zawsze zgodnie z zasadami SEO

Opisy


kategorii

Dbamy o treści dla sklepu, jak i hierarchię podstron serwisu

Pozostałe treści


dla sklepu

Blog? Sekcja O Nas? A może jeszcze inna sekcja? Zadbamy o to

Opisy produktów, które
przekładają się na wyniki

Atrakcyjne opisy do sklepu internetowego nie są opcjonalne. Według badań e-commerce dla 23% kupujących opisy produktów są jednym z najważniejszych czynników decyzji zakupowej. To ta przestrzeń sklepu internetowego, której nie można lekceważyć. 

Wysokiej jakości opisy produktów zapewniają lepsze efekty sprzedaży, wzrost widoczności sklepu internetowego i rozpoznawalności marki.  Przygotowujemy opisy produktów w dowolnej tematyce, które zwiększają konwersje i widoczność!

Sprzedażowe opisy produktów


Opisy produktów,
że nic, tylko sprzedawać!

Tworzymy opisy produktów tak, aby sprzedawały. W zależności od rodzaju produktów, strategii marketingowej i narracji zadanie to wykonamy na szereg różnych sposobów. 

Stylistyka tekstu ma spore znaczenie dla odbioru całego sklepu. Tworzymy opisy produktowe w oparciu o wytyczne SXO, dzięki czemu firma otrzymuje kompletne rozwiązanie wspierające sprzedaż. 

Dzięki odpowiedniej optymalizacji opisy produktów nie tylko zachęcają do zakupu, ale także wpływają na SEO. Dzięki temu zwiększa się widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania, a strona zyskuje więcej nowych Klientów. 

Współpracujemy z najlepszymi

Skuteczne opisy produktów wymagają nowoczesnego podejścia. W naszej pracy wykorzystujemy specjalistyczne narzędzia contentowe i SEO, dzięki czemu treści lepiej docierają do określonych grup odbiorców. 

Wiesz już,
jak możemy Ci pomóc?

Świadczymy usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz organizacji publicznych. Zwiększamy zasięgi i zdobywamy nowych Klientów. Zachęcamy do kontaktu już teraz!

Chcesz wiedzieć
więcej?

Opisy produktów to jeden z tych tematów marketingowych, o których pisać można naprawdę wiele. Poniżej wyjaśniamy naszą metodykę pracy contentowej! 

3 wymiary skutecznych
opisów produktów

Opisy produktów i kategorii to podstawa każdego sklepu internetowego. Poprzez staranne opracowywanie opisów, firma może precyzyjnie ukierunkować komunikację, dostarczając potencjalnym nabywcom istotnych informacji oraz zachęcając ich do zakupu. Decydując się na współpracę z Contento, sklep zyska nowe oblicze, które – dajemy pewność – wpłynie także na jego wyniki! 

Opisy produktów i kategorii


Mamy doświadczenie w
pracy dla wielu branż

Opisy produktów RTV&AGD w naszej agencji wyróżniają się precyzją, dokładnością i atrakcyjnym przekazem, który jest zrozumiały dla Klienta i wpływa na konwersje. Nie tylko podkreślamy podkreślamy korzyści płynące z użytkowania danego produktu, ale przede wszystkim prezentujemy zawiłości techniczny w prosty, przystępny sposób. Język korzyści i perswazyjny język, który przekonuje do zakupu, tworzą atrakcyjne narracje skrojone pod kątem wybranego targetu. Nasze opisy produktów i kategorii cechują się zachęcającym stylem, podkreślając unikalność i innowacyjność oferowanych produktów. Wszystkie teksty są odpowiednio zoptymalizowane zgodnie z wytycznymi SEO. 

Opisy produktów Home&Garden w naszej agencji charakteryzują się szczegółowym opisem cech, praktycznymi wskazówkami użytkowania oraz podkreśleniem estetyki i funkcjonalności. Stawiamy na język przyciągający uwagę, zachęcający do wykorzystania produktów w aranżacji wnętrz i ogrodu. Nasze opisy skupiają się na inspiracji, wydobywając unikalne walory produktów i korzyści dla klientów.

Opisy produktów z branży elektronicznej, elektroniki i robotyki w naszej agencji wyróżniają się klarownym opisem funkcji, technologicznymi innowacjami oraz praktycznym zastosowaniem. Stawiamy na język precyzyjny, który uwydatnia zalety produktów i ich wpływ na poprawę codziennego życia. Nasze opisy skupiają się na nowatorskich rozwiązaniach, prezentując je w sposób przystępny i inspirujący dla odbiorcy.

Opisy produktów z branży IT i treści cyfrowych w Contento to przede wszystkim połączenie merytorycznej wiedzy i zaangażowania marketingowego. Nasze opisy produktów i kategorii prezentują funkcje i zawiłości techniczne produktów w jasny i zrozumiały sposób oraz podkreśleniem wartości dodanej dla użytkownika. Stawiamy na język techniczny, który oddaje zaawansowane możliwości produktu i jego wpływ na optymalizację działalności. Nasze opisy skupiają się na innowacyjnych rozwiązaniach, prezentując je w atrakcyjny i przekonujący sposób.

Wybierając opisy produktów dla sklepu internetowego działającego w sektorze produkcji, przemysłu czy biznesu online, wybierasz jakość potwierdzoną wieloletnim doświadczeniem. Nasza praca charakteryzuje się dogłębnym podejściem merytorycznym, precyzyjnym opisem możliwości i podkreśleniem korzyści biznesowych. Kładziemy nacisk na profesjonalny język, oddający specyfikę technologiczną i aspekty ekonomiczne danego produktu. Nasze opisy skoncentrowane są na funkcjonalności i sposobach zwiększania efektywności operacyjnej, prezentując je w sposób przekonujący i dostosowany do potrzeb klienta.

Wbrew pozorom opisy produktów dla branży fashion i lifestyle mogą być zdecydowanie najbardziej wymagające. Bo o ile odchodzą niuanse technologiczne charakterystyczne dla innych kategorii, o tyle sposób dotarcia do bardzo wymagającego odbiorcy staje się największym wyzwaniem. Każde zlecenie jest inne, ale zawsze każdy opis produktu dla sklepu internetowego tworzymy pamiętając o trzech wartościach: optymalizacji SEO, zaangażowaniu merytorycznemu oraz języka korzyści. Wybieramy narracje przyciągające uwagę, które akcentują unikatowość produktów i ich wpływ na poprawę codziennego stylu życia. Nasze opisy skupiają się na innowacyjnych rozwiązaniach, prezentując je w sposób inspirujący i zachęcający do eksploracji.

Opisy ofert z branży turystycznej w naszej agencji wyróżniają się starannym opisem atrakcji, piękna otaczającej przyrody oraz unikatowych doświadczeń. Stawiamy na język malowniczy, który oddaje wyjątkowość destynacji i jej wpływ na niezapomniane wrażenia podróżnicze. Nasze opisy skupiają się na odnajdywaniu ukrytych skarbów, prezentując niezwykłe miejsca w sposób inspirujący i zachęcający do odkrywania świata.

Dedykowane
opisy produktów -
główne zalety

Atrakcyjne opisy do sklepu internetowego nie są opcjonalne. Ich stworzenie to podstawa, aby móc wyróżnić się na tle konkurencji. Promocja produktów przyniesie lepsze efekty, jeśli treści zostaną przygotowane zgodnie ze standardami SEO i na podstawie ustalonej strategii pozycjonowania. W ten sposób przestrzeń opisowa sklepu będzie mogła być wykorzystana do osiągnięcia wyższych pozycji na określone słowa kluczowe. Powyższe prawidłowości dotyczą każdej branży. Przygotowujemy opisy produktów w dowolnej tematyce, które pozytywnie wpłyną na sklep internetowy!

Przygotowywanie opisów to tylko jedna z czynności, którą musi zająć się dobra agencja copywriterska. Często od opisów kategorii i produktów rozpoczyna się współpracę contentową, gdyż treści te bezpośrednio wpływają na odbiorcę. Sklep internetowy może jednak wymagać także contentu na stronę główną, landing page, nie wspominając już o sekcji blogowej. Zapoznaj się z pozostałymi podstronami Contento, aby dobrać taki zakres działań, jakiego potrzebujesz. 

Specjalizujemy się w tworzeniu opisów produktów w języku polskim i angielskim. Dzięki temu opracowujemy treści najwyższej jakości, z uwzględnieniem nowszych standardów panujących w anglojęzycznym internecie. Opisy produktów po angielsku stają się koniecznością w sytuacji, gdy strona internetowa sklepu rozwija się i zaczynamy targetować na klienta zagranicznego.

Na jakie frazy pozycjonować stronę? Jakie słowa kluczowe zawrzeć w jednym artykule, aby nie mieszały się z pozycjonowaniem innej podstrony? Decydując się opisy produktów, firma zyskuje również szereg przydatnych wskazówek dotyczących pozostałych procesów marketingowych i SEO. 

Nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że będziemy posiadali specjalistów od Twojej tematyki. Możemy za to z dumą powiedzieć, że nasi eksperci specjalizują się w ponad dwudziestu branżach, tworząc content, który codziennie pomaga właścicielom sklepów sprzedawać lepiej, więcej i szybciej. Korzystając z naszych usług nigdy nie spotkasz się z sytuacją, w której opisy na dany temat przygotowuje osoba bez doświadczenia. O skuteczności takiego podejścia świadczy jakość, którą zapewniamy. Jeśli szukasz najlepszych opisów produktów tworzonych przez specjalistów, to jesteś w dobrym miejscu! 

Opisy produktów -
dodatkowe informacje

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, jednak za każde zamówienie odpowiada profesjonalista w swojej dziedzinie. Daje to gwarancję najwyższej jakości treści opisowych. Duże znaczenie mają też wykorzystywane przez nas specjalistyczne narzędzia. Cały czas się rozwijamy, bo wiemy, jak zmienne jest środowisko sprzedaży internetowej. 

Wiesz już, jak możemy Ci pomóc?
LuB sprawdź odpowiedzi na swoje pytania w sekcji faq poniżej

Opisy produktów
- najczęściej zadawane pytania

Opisy produktów są kluczowym elementem skutecznej strategii e-commerce. Pisanie opisów produktów to proces, w którym tworzone są treści mające na celu wskazanie cech, zalet i zastosowań konkretnego produktu. Unikalne opisy produktów mają znaczący wpływ na sposób, w jaki odbiorcy postrzegają ofertę sklepu internetowego. Skuteczne opisy produktów mają zdolność do wzbudzania zainteresowania i emocji, co jest kluczowe w procesie podejmowania decyzji zakupowej przez klienta. Opisy prodoktow wpływają na różne aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od przedstawienia parametrów produktu kupującym po zwiększenie konwersji oraz widoczności w wynikach wyszukiwania. Pisanie opisów produktów to proces, który wymaga umiejętności związanych z copywritingiem oraz zrozumienia rynku i potrzeb klienta. Profesjonalne opisy produktów powinny być precyzyjne, atrakcyjne i klarowne. Opis produktu powinien zawierać informacje o specyfice produktu, jego zastosowaniach, cechach technicznych, korzyściach płynących z zakupu oraz wskazówki dotyczące użytkowania. Jednym z kluczowych celów opisów produktów jest przedstawienie parametrów produktu kupującym. Klienci, przeglądając ofertę sklepu internetowego, szukają kompleksowych informacji o produktach. Stworzony profesjonalny opis produktu pozwala im zrozumieć, czym dany produkt się wyróżnia, co sprawia, że podejmują świadomą decyzję zakupową. Kolejnym ważnym aspektem jest wpływ opisów produktów na wzrost konwersji. Skutecznie napisane opisy produktów i kategorii mogą zachęcić klienta do zakupu, poprzez zaznaczenie korzyści, jakie może uzyskać, wyjaśnienie, w jaki sposób produkt może rozwiązać jego problem lub spełnić potrzebę. Dobre opisy prodoktow potrafią wzbudzić emocje u klienta, co z kolei prowadzi do zwiększenia ilości dokonywanych transakcji.

Ze względu na to, że tego typu treści to nie tylko zestawienie cech technicznych danego produktu, ale przede wszystkim próba dotarcia do Klienta i wzrostu w wynikach wyszukiwania, ceny opisów produktów są bardzo zróżnicowane. Opisy produktów cennik, gdy są odpowiednio opracowane, mogą przekonać klienta, że dany produkt jest wart swojej ceny.

Optymalizacja opisów produktów ma również znaczenie w kontekście wyników wyszukiwania. Unikalne opisy produktów są doskonałą szansą na zastosowanie odpowiednich słów kluczowych, które wpłyną na lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania. Unikalne opisy produktów, zoptymalizowane pod kątem SEO, podnoszą widoczność sklepu w sieci, co przekłada się na większą liczbę odwiedzin i potencjalnych klientów. Opisy produktów i kategorii to również sposób na efektywne organizowanie oferty sklepu. Odpowiednio napisane, unikalne opisy kategorii produktów ułatwiają nawigację po stronie, umożliwiają klientowi szybkie odnalezienie interesującego go asortymentu. To ważne dla przejrzystości i użyteczności strony sklepu internetowego, co wpływa na pozytywne doświadczenie zakupowe klienta.

Proces tworzenie opisów produktów to fundamentalny etap w strategii sprzedaży i promocji produktów w sklepach internetowych oraz innych platformach e-commerce. Copywriting produktowy i sprzedażowy to nasza specjalność, dlatego wybierając opisy produktów tworzone przez Contento, firma ma pewność najwyższej jakości treści, która faktycznie konwertuje. Pisanie opisów produktów jest sztuką, która wymaga zrównoważenia kilku kluczowych elementów:
– precyzji,
– kreatywności,
– zrozumienia rynku,
– znajomości zasad SEO i umiejętności rzetelnego researchu słów kluczowych.  Copywriter opisy produktów pełni tu istotną rolę, kształtując wizerunek produktu i wpływając na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Proces tworzenia opisów produktów rozpoczyna się od gruntownego zbadania i zrozumienia produktu oraz rynku, na którym ma być oferowany. Copywriter musi zgłębić charakterystykę produktu, jego zalety, funkcje oraz możliwe zastosowania. Unikalne opisy produktów nie tylko opisują cechy fizyczne czy techniczne, ale starają się oddać to, co wyróżnia dany produkt spośród konkurencji. Następnie następuje etap planowania. Copywriter opisy produktów zastanawia się nad tym, jak opowiedzieć historię produktu w sposób przekonujący, co wyróżni go na tle innych ofert oraz jak wpleść odpowiednie słowa kluczowe, aby tekst był zoptymalizowany pod kątem SEO. Opisy produktów cena również może mieć znaczenie w tym etapie. Copywriter musi dostosować styl i ton opisu w zależności od grupy docelowej i oczekiwań klientów. Kolejnym krokiem jest redakcja opisu. Copywriter opisy produktów tworzy tekst zgodnie z założeniami wcześniejszej analizy. Ważne jest, aby opis był atrakcyjny, zrozumiały, bogaty w informacje, ale i niezbyt długi, aby nie zniechęcić czytelnika. Trzeba zadbać o język, który zachęci do zakupu, precyzyjnie opisując korzyści płynące z nabycia danego produktu. Kluczowym aspektem tego procesu jest także optymalizacja pod kątem SEO. W copywritingu sprzedażowym opisy produktów nasyca się specjalnie dobranymi słowami kluczowymi, które są związane z produktem i branżą, które potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarki internetowe. Umiejętne wykorzystanie słów kluczowych wpływa na lepszą pozycję produktu w wynikach wyszukiwania, co z kolei generuje większy ruch na stronie i zwiększa szanse na sprzedaż. Nie można również zapominać o tym, że proces tworzenia opisów produktów to proces cykliczny, powtarzalny, który wymaga monitorowania efektywności oraz ewentualnej modyfikacji opisów w zależności od reakcji rynku. Trzeba stale analizować wyniki sprzedaży, feedback od klientów i dostosowywać treści, aby jak najlepiej spełniały oczekiwania oraz przekazywały najważniejsze informacje. Profesjonalne opisy produktów są najlepszym wyborem zarówno dla nowo powstającego sklepu internetowego, jak i dużej sieci. 

Profesjonalne opisy produktów to inwestycja, która się zwraca. Opisy pod SEO zwiększa widoczność w wyszukiwarce, a walory marketingowe przełożą się na wzrost konwersji. Z perspektywy e-commerce jest to podstawowy krok – treści uznawane są za jeden z najważniejszych czynników rankingowych i konsumenckich. 

W Contento zapewniamy najwyższej jakości opisy kategorii i produktów. Profesjonalne opisy produktów stanowią kluczowy element strategii e-commerce dla właścicieli sklepów internetowych.

W kontekście rozwoju dzisiejszego rynku online, gdzie konkurencja jest coraz większa, skuteczne opisy produktów stają się nieodzownym narzędziem w przyciąganiu uwagi potencjalnych klientów oraz zwiększaniu sprzedaży. Są to szczególne treści, które mają nie tylko informować o cechach i funkcjach produktu, ale również przekonać klienta do dokonania zakupu.

Podejście oparte na optymalizacji pod kątem SEO znacząco wzmacnia ich skuteczność, wpływając pozytywnie na widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania. Właściciele sklepów internetowych często napotykają na problem niedostatecznej liczby odwiedzin na stronie oraz niskiej konwersji na sprzedaż. To zjawisko może być związane z niewystarczającą jakością opisów produktów. Opisy nie tylko mają za zadanie dostarczyć informacji, ale także skłonić klienta do zakupu. Jeżeli opisy są zbyt ogólne, mało atrakcyjne lub pozbawione wartości dodanej, potencjalny klient może szybko stracić zainteresowanie i opuścić stronę, poszukując konkurencyjnych ofert. To jeden z powodów, dlaczego opisy produktów są tak istotne. 

Specjaliści w dziedzinie copywritingu, a szczególnie copywritingu SEO, potrafią stworzyć opisy, które nie tylko opisują cechy produktu, ale także zawierają odpowiednie słowa kluczowe, mają wpływ na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych i budują pozytywny wizerunek marki. Słowa kluczowe w opisach produktów pod SEO są istotne, ponieważ pomagają w optymalizacji treści pod kątem algorytmów wyszukiwarek, co przekłada się na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, a tym samym większą widoczność sklepu. Profesjonalnie napisane opisy produktów do sklepów internetowych uwzględniające optymalizację pod SEO spełniają również rolę informacyjną. Klient, szukając produktu, często szuka także informacji na jego temat. Jeżeli opis produktu będzie pełny, zrozumiały i zawierający odpowiedzi na potencjalne pytania klienta, wzrośnie prawdopodobieństwo, że klient pozostanie na stronie, będzie zainteresowany ofertą i dokona zakupu. Niebagatelne znaczenie ma także spójność i profesjonalizm. Klienci szukają wiarygodności, chcą mieć pewność, że sklep traktuje ich poważnie i dba o jakość prezentowanych treści. Dlatego właśnie profesjonalne opisy produktów, zredagowane zgodnie z zasadami copywritingu oraz zoptymalizowane pod kątem SEO, inspirują zaufanie i zachęcają do dokonania zakupu. Wartość profesjonalnych opisów produktów dla sklepów internetowych jest nie do przecenienia zwłaszcza dzisiaj, kiedy na rynku pojawia się wiele niskiej jakości treści. Dobre opisy produktów stanowią nie tylko informację o produkcie, ale również narzędzie skutecznej sprzedaży, pozyskiwania klientów i budowania pozytywnego wizerunku marki.

Nasze opisy poprawiają widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania, zwiększając liczbę odwiedzin oraz konwersję na sprzedaż. Produkty sklepu także prezentują się zauważalnie lepiej. Dlatego inwestycja w profesjonalne opisy produktów pod SEO zwraca się wielokrotnie, wpływając pozytywnie na sukces biznesowy właściciela sklepu internetowego.

Google od lat coraz skuteczniej walczy z właścicielami, którzy kopiują treść z innych stron. Autorska treść jest chroniona, a jej użytkowanie bez zgody autora stanowi kradzież. Z perspektywy robotów wyszukiwarek próby budowania treści na opisach konkurencji są podwójnie nieskuteczne. Z jednej strony właściciel naraża się w ten sposób na zablokowanie witryny w wynikach wyszukiwania. Z drugiej zaś potencjalni odbiorcy prędko mogą się zorientować, że czytane opisy brzmią nadzwyczaj podobnie do innych. Z tych i wielu innych powodów każdy sklep powinien mieć własną, unikalną treść z przysługującymi prawami majątkowymi.  

Zdecydowanie tak. Tworzone przez nas opisy produktów e-commerce działają podwójnie. Z jednej strony wspomagając sprzedaż wśród grupy Klientów, którzy byli w stanie dotrzeć do sklepu. Z drugiej strony rozszerzamy pozycje w wynikach wyszukiwania, kierując do sklepu większa liczbę potencjalnych Klientów. Nasze działania są nastawiony zawsze zarówno na marketing, optymalizację i wzrost widoczności.  

Nie posiadamy górnego limitu zakresu prac w przypadku tworzenia treści na strony internetowe. Opisy produktów to kategoria, która zazwyczaj ma największą objętość w przeliczeniu na zlecenie. Przyczyna jest prosta: w sklepie internetowym może być kilkadziesiąt, kilkaset, a nawet kilka tysięcy produktów. Wszystkie wymagają odpowiednio „uszytego” opisu. W przypadku większych zleceń jesteśmy w stanie zaoferować jeszcze bardziej konkurencyjne warunki współpracy.

Opisy produktów muszą być zgodne z obowiązującymi kanonami informacyjnymi. Jeśli przymierzasz się do zakupu procesora do komputera, nie interesują Ciebie wtedy jego wymiary, a bardziej rodzaj chipsetu i kompatybilność z kartą graficzną oraz płytą główną. Jednak gdy wybierasz telefon komórkowy, zakładając, że jesteś statystycznym konsumentem, przywiązanie do poszczególnych aspektów technicznych może być zupełnie wyparte przez czynniki emocjonalne: styl, kolorystykę, utarte przekonanie o tym, co dany przedmiot reprezentuje i do kogo pasuje. Gdy opracowujemy opisy produktów, musimy wziąć pod uwagę wszystkie powyższe czynniki. Tekst musi operować tym, czym kieruje się konsument w procesie decyzyjnym. Takie podejście gwarantuje najlepsze rezultaty marketingowe i sprzedażowe.

Opisy produktów i usług w sklepie zazwyczaj mają od 1000 zzs do 3000 zzs. Opisy kategorii (stron produktowych) są dłuższe, gdyż kluczowe jest ich wypozycjonowanie. Objętość może przekraczać 5000 zzs. Wszystko zależy jednak od konkretnego przypadku.  Treści opisowe do sklepu muszą być dobierane indywidualnie, gdyż w przeciwnym razie zaniknęłyby wszystkie pozytywne efekty ich tworzenia: unikatowość, wzrost rozpoznawalności, ciekawa narracja, wyższa sprzedaż i pozycja w wyszukiwarce. 

Koszt przygotowania opisów do sklepu zależy od tematyki, objętości i szczegółowych wytycznych. Opisy mogą być przygotowane z uwzględnieniem specjalnie opracowanej strategii SEO. Jesteśmy w stanie poddać teksty dodatkowej korekcie – nie tylko językowej, ale merytorycznej przez osobę, która aktywnie działa w wybranej branży. Możemy również przygotować prostsze opisy produktów, kategorii i usług, które będą tańsze.

Cenę za opisy produktów możemy wyrazić zarówno w ujęciu akordowym (cena za 1000 zzs), jak i rozliczyć zlecenie projektowo (cena za całe zlecenie). Warunki ustalane są wspólnie, a wszystko zależy od szczegółów. W przypadku wyboru pierwszego wariantu stawki agencji zaczynają się już od 30 zł netto / 1000 zzs (bez uwzględnienia analizy SEO i korekty merytorycznej). Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej!

Zdecydowanie tak. W Contento jesteśmy otwarci zarówno na kompleksową, „klasyczną” współpracę w formie abonemantu, która zawierać może wszystkie formy wsparcia (content plany, copywriting, pozycjonowanie, social media), jak i pomoc punktową tylko w wybranym zakresie (np. przygotowanie planów pisania tekstów). Ty decydujesz, my chętnie poznamy szczegóły i doradzimy. W przypadku poszerzonej współpracy jesteśmy w stanie zaoferować jeszcze bardziej atrakcyjne warunki. 

Tak, ceny opisy produktów w przypadku zamówień 'hurtowych’ będą znacznie niższe. Każde zlecenie jest jednak inne, dlatego nie oferujemy jednego, stałego cennika. Aby poznać, jaka jest cena za opisy produktów, prosimy o wysłanie wiadomości ze szczegółami dotyczącymi zlecenia i Państwa wymagań. 

Opisy produktów i kategorii to niewątpliwie jedna z najważniejszych naszych specjalizacji. Agencja copywriterska Contento jest jedną z rzadkich firm, które oferują procesowy sposób podejścia do opisów produktów i kategorii. Zapewniamy najbardziej wartościowe efekty – między innymi dzięki myśleniu zarówno o aspektach związanych z pozycjonowaniem, jak i marketingiem. Wszystkie nasze rozwiązania są nie tylko całkowicie unikatowe, ale pozwalają na więcej, niż oferta konkurencyjnych firm. Zawsze starannie dostosowujemy naszą pracę pod bieżące wymagania współczesnych parametrów wyszukiwarek internetowych. Z myślą o najwyższej skuteczności pracy nie zapominamy o aspektach marketingowych. Opisy produktów i kategorii, agencja copywriterska Contento, to usługa, która przyczynia się do wyższej rozpoznawalności strony www. O warunkach współpracy zawsze decydujemy wspólnie. Jako agencja copywriterska z Torunia dostarczamy content plany Klientom z całej Polski, między innymi z Bydgoszczy, Olsztyna, Katowic i Warszawy. Z pewnością możemy pomóc również Twojej firmie. Przekonaj się, co i ile możemy zrobić, wysyłając nam e-mail już teraz! 

Upewnij się, czy sprawdziłeś/-aś także pozostałe sekcje naszej strony. Poznasz tam wiele ciekawych informacji:


Nawiguj tak, jak chcesz:

Opisy produktów - Agencja Contento - Spis treści:


Opisy produktów i kategorii to jedna z naszych specjalizacji.

Oprócz tego zadbamy także o:

Agencja contento - działamy od 2020 roku
biuro@agencjacontento.pl


+48 844 700 731
Agencja Contento Logo
Pracujemy zdalnie z klientami z całej Polski

Agencja Contento
Kozacka 13
87-100 Toruń

Przejdź do formularza kontaktowego